varmt varmt varmt

japp, idag med. e så nöjd med vädret just nu.

vid 11 åkte vi till valbo idag, fick en släng av akutshopping abstinens idag. de var vågen efter shoppingen i lördags. så idag köpte jag 2 vita linne, ett på MQ (tack för presentkort) och ett på gina.
najs najs :p

sen tog vi en sväng på donken och leo väckte theo genom att vara missnöjd och bara skrika. :p haha att ta med barnet till jobbet när båda jobbar kanske inte e så bra :P

på hemvägen käkade jag min bigmac med morötter och jos. jag e duktig på att inte käka PF numera *klapp på axeln*
när vi kom hem var de snabbt mat till bäbis och byta om lite för jag svettas som tusan i värmen nu och linda har sagt att jag fortfarande kan skylla på grav.hormoner så då gör jag de. jag svettas så mycket för att jag nyss var gravid.
sen en promenad till öppna förskolan, den promenade var i minst sagt snabb takt då vi var lite sena. skulle möta (tror hon heter) johanna där. så jag blev svettig igen :p haha

e ganska mysigt å sitta på golvet och prata med föräldrar med barn i samma ålder. de ger mig mycket i utbyte.
leo somna efter en timme så vi gick hem (eller jag gick, leo åkte. jag skulle vilja att de var tvärtom nån gång, gud så skönt de skulle vara)

när vi kom hem tog jag på mig bikini och shorts och pilla lite i trädgården. de e så mysigt å skönt (förutom när man råkar gräva upp 10 larvar! äckligt!)
la till rätta lite stenar runt rabatterna sen vakna leo. han fick mat och blev satt i babystolen (jag har akut hjärnsläpp å kommer inte på vad de heter, babystol?) jag vattna gräsfrön å nu sitter vi här. ska snart hämta tradera-vinsten. skönt värre, dumt däremot att jag var duktig å körde in bilen i garaget men de e bara att ta ut den igen.

de var min dag hittills i detalj :p hihi

ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0