...under solen

inget nytt ..

en helt okej natt.. jag vakna vid 0730 av att bäbis ligger å skrattar å myser å då måste man ju vara med :p så de var bara å gå upp :p

idag har jag hunnit med ett besök på MVC, har ju nån cellförändring på livmodern å nu var de dax för koll igen så värderna inte åker bergochdalbana.

de e halvvamt ute oxå, de e svårt att klä sig rätt då. typ 12 grader å sol/moln .. inte värt å lägga sig ute i sola medans bäbis sover .. hmm ..
undra vad jag ska göra idag .. borde tvätta håret .. var ett tag sen nu .. hmm .. '


förresten 66kg ligger jag på nu. de var lite jojo några dagar men nu har jag inte varit över 66 på 4dagar .. grattis till mig .. men de går lite för fort, e lite rädd för att gå ner för mycket oxå .. jag vill inte vara för smal heller .. svårt balansgång de där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0