trädgårdsarbete!

idag kom mamma och pappa hit å motiverade till trädgårdsarbete, å herregud vad saker vi fick gjort .. eller mest mamma å jag för pappa låg å sov/sola/vila på min utesoffa :p

har fått pallkragar som jag nu ska fylla med jord å plantera blommor i


jag rensa massa ogräs mellan vinbärsbuskarna. galet mycket rötter! :p haha
sen fixade vi rabatten på framsidan, den såg ju ut som hej-kom-å-hjälp-mig förr. nu vart den mest tom :p haha
ska plantera ut lite perenner så slipper jag bry mig så mycket om den. e ju roligare att vara på baksidan tycker jag.


allt de vita som ligger i rabatten e avskrapad färg. de roade jag mig med när mamma å pappa åkte vid 12. har skrapat en hel del dålig färg redan men e mycket kvar. sen ska vi måla. ska bli kul! gillar ju å pilla ja!


nån som vill tvätta min skitiga bil?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Om du kommer och tvättar vår bil! ;-)

Fint det blir när man fixar och donar!.Skulle behövas massa jobb hos oss oxå //Cissi

2009-04-26 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0