sommar!

WOW .. idag var de skönaste vädret nånsin ju. :p hehe ..

började dagen med en tripp till mamma å pappa för att lämna leo. åkte ner på stan till 10 och handlade. de blev en hel del! e så stolt över mig själv att jag äntligen köpte lite kläder jag kan ha. de började på MQ med en kjol. (de e smårandig i vitt å marinblått, fläckarna e från solstrimmor)



sen vart de en tur på HM, lindex, kappahl, gina tricot och stadium. Keps till leo, klänning och tunika/klänning på HM, leggings på gina och bikinitop från stadium.



å pikebodyn från igår



efter shopping blev de lunchdate på tennstopet. de var kanon god mat och trevligt sällskap. :p sen åkte jag hem till mamma å pappa igen å la mig i solen. varmt varmt.. jag e inte så förtjust i de å jag e lite för rastlös att bara ligga i solen men de blev kanske 1h i solen iaf å sen leka med leo. han e mycket mer van att vara ute nu än för några veckor sen. de märks så väl för nu tycker han de e mysigt å vara ute, de gjorde han inte förr. blåst i ansiktet å så himla ljust. men de går bra nu som sagt. (nu svamlar jag tror jag)

de var väldigt skönt igår kväll att ligga i sängen å käka ananas och kolla på film iaf. vuxentid!!! :P hehe

blev spontangrillning hos föräldrarna innan vi åkte hem. var hemma runt 18. lååååång dag, men väldigt skönt. å jag e mäkta stolt över mig själv som köpte kläder!

nu e planen att ta en dusch och smörja in mig med nåt efter-sol medel. jag e ju äckligt noga med att smörja in mig med spf när jag e i solen, men nu blev de inte så å då vill jag smörja mig efter jag varit i solen istället då. bättre sent än aldrig.

först lite mys med leo!

over and out

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Fina kläder du köpt! :) Låter som ni haft en kanondag idag.. Ses snart? Kram

2009-04-25 @ 21:45:46
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad mkt snyggt du köpt! kul med shopping :-)

//Cissi

2009-04-26 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0