promenad

så där ja, typ en timmes promenad. hur otränad som helst så jag behöver de verkligen verkligen verkligen! när jag kom hem så hade jag så fruktandsvärt ont i magen. så blir de när man får för mycket motion än vad som e nyttigt  ;)
de har gått över nu iaf å bäbis e bara glad å vaken. som vanligt.

gjorde om vagnen till sittvagn när vi skulle ut för jag visste att bäbis inte vad så trött å de gick kanon. han klaga lite lite lite sen så vart han nöjd med att sitta å kolla på oss å sen somnade han. jag vill oxå åka vagn! gud så mysigt å skönt ju. 
 




varför e de så kallt ute för? de e ju så himla fint väder. jag sitter nog inne resten av dagen å bara myser. e lite trött (mest efter natten)
bäbis somnade inte om i sin egen säng nångång så jag gav upp. 0130 hade jag sällskap av leo och love i sängen. jag har en mindre säng nu ju så de blev lite trångt men de gick.

jag skulle vilja ha ro å tid till att se en film med nån å vräka chips å dip typ .. men 2 saker stoppar mig, jag vill inte göra det ensam och jag vill inte förstöra viktnedgången nu när de rör på sig neråt för första gången på några veckor.

nu ska jag vila ögonen

over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0