påsk

ja varföt firar vi påsk egentligen? jag måste googla de, så om nån frågar å jag drar värsta bakgrunden till påsk så vet ni att jag fuskat och alltså googlat.

än en gång, påminnelse, släng på posten på lådan. suck

nu funkar de bra med att bäbis sover i egen säng. himla skönt bara att när jag sover många timmar på raken så sover jag djupt och då drömmer jag mardrömmar (å vanliga drömmar med)
leo hade dock ont i morse igen, stackarn. å så e han snorig oxå :P

i går tog jag mig en påsktårta (igen)
 

nån som undrar över hur de går med viktnedgången apropå tårta så går de bra. fortfarande 68kg så varken upp eller ner när vi var borta.

igår invigde bäbis att sova i pyamas efter att jag läst en artikel i amelia baby angående sömn och rutiner. kan verkligen rekomendera den tidningen till nybliven förälder.


idag fick jag väcka bäbis 0930, sen åkte vi till köpis. var ute efter en skjorta till leo, en tröja till mig och nåt till leo som mormor kunde lägga i hans påskägg. så vad blev de då? inget till mig som vanligt men både skjorta och present till leo. suck, jag kan verkligen inte köpa kläder till mig själv, var lika i fjällen oxå, velig. ja ja, i ett annat liv kanske. hjälp?

eftersom jag fyllt år har jag fått lite presenter. eller 2 iaf. :p
de har jag skruvat ihop idag. bara å satta i lådorna i nr2 kvar nu men jag blev fast här med sovande bäbis i knät. :P


imorgon blir de middag hos gammelfarmor å egentligen skulle vi åka till fam mälby-gladh men leo e ju lite sjuk å jag e inte helt frisk heller så de känns som en dålig ide ju.

min bäbis e bäst! ;P

ut

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sötast! :-)

2009-04-11 @ 03:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0