kvällarna

de e nästan lite läskigt lätt att lägga bäbis nu.
eller just nu i skrivande stund ligger han å halvgnyr i sin säng men han har sovit sen 2030 å han somnar nog om snart igen om jag kan tyda de lätet rätt. om man går dit så blir de värre så de e bara å hålla sig därifrån tills han slutar alt. skriker.

igår somnade han 21 (i min säng) å sen sov han hela natten. la över honom i sin säng vid 23 kanske. precis som igår då, la nyss över honom i sin säng de e väl därför han klagar lite. han har legat å snuttat i 1½h på mig :p

jag gillar mina nya telefon lagomt mycket. inte så där att man bara vill pilla på den hela tiden (hade inte funkat med bäbis de) men inte heller att jag känner att de var ett felköp.
jag gillar den så pass mycket att jag vill använda den iaf. de ville jag ju inte med den andra telefonen. :P måste dock vänja mig med nokia igen. jag skickar en hel del blanka sms just nu :p haha .. knapparna e ju lite annorlunda motför S-E. men jag e en nokia-tjej i ryggraden. haha




nu blev de tyst från bäbisrummet. å eftersom jag e mamma så måste jag gå å kolla om han sover eller vad han gör .. men jag e inte så nojjig att jag måste springa nu nu nu  .. jag gör de när jag har skrivit av mig klart.


jag har en sovande katt mellan armarna där jag sitter å skriver i sängen. hon vill alltid vara med.. :P men de e mysigt så länge hon inte kliver på datorn (eller på bäbis när han e i närheten)



förresten, de senaste dagarna/veckan har jag haft över 25läsare om dagen. coolt :P



nu ska jag kolla på den skrämmande dokumentären om bantande småbarn på trean (samtidigt som jag ska göra mina 100 situps haha)

över ut (ps. de gryr från bäbis igen, se så fort de kan svänga på den 6minuterna de tog att skriva detta inlägg)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tjusig mobil!!! :-)

Trevligt med tomma sms! ;-) Hörs imorn. //Cissi

2009-04-16 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0