första natten i sängen tillsammans

jopp, de gick inte å få honom å sova i sin egen säng i natt. klockan kvart över tolv gav jag upp å la honom med mig.. sov sådär ..

snart kan jag svara i telefon oxå för ja har beställt en ny nu. dumt med tanke på hur mycket de kostar men jag behöver ju en telefon man kan göra mer än att skicka sms på.

idag såg jag till å med granntanten. hon som gömt sig sen i december. tror att hon aldrig går ut.

bäbis ligger i babygymmet å stor katt sitter i barnstolen vid bordet. jag ska läsa morgontidningen nu sen ut på en promenad när bäbis börjar bli trött.. inom några timmar

över och ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta paparazzi-bilden!!

2009-04-14 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0