17 par byxor

åkte å hämta tradera vinsten på em igår. asså 17 par byxor låter ju bra men när man får dem å börjar packa upp så inser man hur många byxor 17 par e! herregud, behöver inte köpa byxor på ett år känns de som. 2-3par var lite slitna så de åker till nytt hem på tippen annars var de flesta i kanonskick. vilket fynd iaf .. :P så nöjd.

när vi hämtat byxorna så åkte vi en sväng till mamma å pappa, bara för att vi var ute å åkte. handlade på hemvägen och inser än en gång att jag inte köper mat utan bara dricka. blev 2 liter jos, 3liter mjölk, 1,5liter fil och 1liter yoghurt. Å kakor såklart .. haha

skulle natta leo i går vid 2030 men de slutade med att jag somnade först. sen orkade jag inte göra nåt mer (jag vakna till efter 30min typ) så jag somna om. så jag har sovit sen 21 :p hehe

idag bara vila!


Kommentarer
Postat av: Johan Gustavsson

det går att skänka kläder till fattiga länder ;-)

2009-04-28 @ 19:00:50
Postat av: Sara

mm men de e värda lite bättre kvalitet på kläderna än slitet.

2009-04-28 @ 19:38:58
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0